Πώς να σταματήσετε τα spam emails: 6 λύσεις

Όλοι μισούν τα ανεπιθύμητα μηνύματα – όχι μόνο είναι ενοχλητικό, αλλά και δυνητικά επικίνδυνο. Όταν το τηλέφωνό σας δονείται και αναρωτιέστε από ποιον είναι το μήνυμα, είναι συχνά κάποια εταιρεία που δεν έχετε ακούσει ποτέ να προσπαθεί να σας πουλήσει κάτι που δεν θέλετε. Ακόμα κι αν διαγράψετε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ξεχάσετε, μια εβδομάδα αργότερα έχετε πάλι ένα άλλο στα εισερχόμενά σας. Πώς έλαβαν τις πληροφορίες σας και πώς μπορείτε να προστατευτείτε στο μέλλον;

1. Σταματήστε τα spam emails με το σχεδιασμό του ιστότοπού σας

Εάν διαθέτετε προσωπικό ιστότοπο ή επιχειρηματικό ιστότοπο, θα θελήσετε να εμφανίσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε αυτόν, ώστε οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους. Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι δεν είναι μόνο οι πελάτες που μπορούν να δουν αυτές τις πληροφορίες. Οι ανεπιθύμητοι χρήστες θα ανιχνεύσουν ιστότοπους που αναζητούν τον χαρακτήρα «@» για να βρουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για προσθήκη στις λίστες αλληλογραφίας τους. Υπάρχουν, ωστόσο, διάφοροι τρόποι για τη μείωση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που λαμβάνονται από αυτές τις πηγές. Εμφανίζοντας τη διεύθυνση email σας ως εικόνα, θα διασφαλίσει ότι είναι ευανάγνωστη μόνο στους ανθρώπους. Ένα μειονέκτημα αυτού όμως είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν μπορούν να το κάνουν από μια εικόνα. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να έχετε ένα κουμπί “Επικοινωνήστε μαζί μας” που είναι συνδεδεμένο με τη διεύθυνση email σας, ώστε ένας χρήστης να μπορεί να κάνει κλικ στο κουμπί για να σας στείλει ένα email. Αυτό εμποδίζει έναν spammer να μπορεί να δει τη διεύθυνση στην πραγματική σελίδα.

2. Εξαίρεση WHOIS και απόρρητο τομέα

Σύμφωνα με το νόμο, όταν εγγραφείτε για ένα όνομα τομέα πρέπει να το καταχωρίσετε με έναν αριθμό τηλεφώνου, προσωπική διεύθυνση και διεύθυνση email. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται δημοσίως σε υπηρεσίες καταλόγου τομέα, όπως WHOIS . Ο λόγος είναι ότι οι πελάτες και οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν με τον κάτοχο μιας ιστοσελίδας – ωστόσο, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από spammers. Για να μειώσετε το ανεπιθύμητο περιεχόμενο, μπορείτε να επιλέξετε να προστατεύσετε αυτές τις πληροφορίες από το κοινό προσθέτοντας το απόρρητο του τομέα. Αυτό μπορεί να προστεθεί κατά τη δημιουργία του τομέα ή εάν έχετε αγοράσει προηγουμένως έναν τομέα με το Fasthosts, μπορείτε να προσθέσετε το απόρρητο μέσω του πίνακα ελέγχου του Fasthosts . Εναλλακτικά, εάν δημιουργείτε έναν προσωπικό ιστότοπο και όχι έναν επαγγελματικό, μπορείτε να εξαιρεθείτε από την εγγραφή στον κατάλογο WHOIS δωρεάν.

3. Σταματήστε το spam email με λογισμικό antispam

Υπάρχουν αρκετές εφαρμογές λογισμικού antispam που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων και του αριθμού των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που λαμβάνετε. Λειτουργούν χρησιμοποιώντας μια σειρά από προκαθορισμένα φίλτρα ή αποκλείοντας την αλληλογραφία με βάση την ποσότητα αλληλογραφίας που σας έχει σταλεί. Χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από αυτές τις μεθόδους, το λογισμικό θα καθορίσει εάν η αλληλογραφία που λαμβάνετε είναι γνήσια ή όχι ή εάν το στοιχείο πρέπει να σταλεί στους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

4. Τι είναι το φιλτράρισμα spam;

Εάν η υπηρεσία email σας είναι μέσω ενός ISP, ενός παρόχου υπηρεσιών Διαδικτύου, τότε ενδέχεται να έχετε ήδη πρόσβαση σε ένα φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Ως μέρος του πακέτου φιλοξενίας email στο Fasthosts, προσφέρουμε φιλτράρισμα spam που καλύπτει τρεις κύριους τομείς. Φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων – Σας επιτρέπει να ορίσετε την ευαισθησία του φίλτρου ανεπιθύμητων μεταξύ 0 και 15 και να ορίσετε μια μέθοδο ανίχνευσης ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Για παράδειγμα, αποκλείοντας προσδιορισμένες λέξεις-κλειδιά στη γραμμή θέματος. Λίστα αξιόπιστων αποστολέων – Σας επιτρέπει να προσθέσετε αποστολείς σε μια λευκή λίστα που εγγυάται ότι η αλληλογραφία τους δεν θα επισημανθεί ως ανεπιθύμητη. Λίστα αποκλεισμού ανεπιθύμητων μηνυμάτων – Σας επιτρέπει να προσθέσετε διευθύνσεις email που θα φιλτράρονται αμέσως ως ανεπιθύμητα ή ανεπιθύμητα μηνύματα. Ένας αναλυτικός οδηγός που δείχνει πώς οι πελάτες email της Fasthosts μπορούν να διαχειριστούν το φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων μας μπορείτε να βρείτε εδώ:

5. Διαχείριση των εισερχομένων σας

Συνήθως όταν αγοράζετε κάτι στο διαδίκτυο πρέπει να παρέχετε μια διεύθυνση email. Αυτό γίνεται εν μέρει, ώστε η εταιρεία να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας με προσφορές στο μέλλον. Μπορεί να θεωρείτε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως ανεπιθύμητα, αλλά τα λαμβάνετε μόνο επειδή εγγραφήκατε σε αυτά. Ωστόσο, η συμμετοχή σε αυτές τις λίστες έχει κινδύνους. Εάν ο ιστότοπος αυτής της εταιρείας έχει παραβιαστεί, τότε ο εισβολέας μπορεί να λάβει τη διεύθυνση email σας από τη λίστα αλληλογραφίας του. Για να αποφύγετε αυτό και να μειώσετε τα ανεπιθύμητα μηνύματα, είναι καλύτερο να καταργήσετε την εγγραφή σας από οποιεσδήποτε λίστες αλληλογραφίας ή ενημερωτικά δελτία που δεν σας ενδιαφέρουν. Τα μηνύματα μάρκετινγκ πρέπει να περιλαμβάνουν μια επιλογή κατάργησης εγγραφής στο κάτω μέρος της αλληλογραφίας ή μπορείτε να διαγραφείτε μαζικά χρησιμοποιώντας υπηρεσίες στο διαδίκτυο Υπηρεσίες. Πριν εγγραφείτε σε αυτές τις λίστες αλληλογραφίας, θα πρέπει να γνωρίζετε τους κινδύνους που συνεπάγεται. Ορισμένες εταιρείες μπορούν και πωλούν τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε τρίτους, γεγονός που θα αυξήσει τον αριθμό των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που λαμβάνετε, αυξάνοντας παράλληλα τον κίνδυνο παραβίασης του email σας.

6. Αναφορά spam email

Η αναφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πάροχο email σας ή στον πάροχο email του spammer μπορεί να συμβάλει στη μείωση ανεπιθύμητων μηνυμάτων για όλους. Μπορείτε να αναγνωρίσετε ένα ανεπιθύμητο email με διάφορους τρόπους. Επεκτείνοντας το email για να δείξει τη διεύθυνση email του αποστολέα, για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε ότι το email που πιστεύατε ήταν από μια μεγάλη εταιρεία όπως η Microsoft, είναι στην πραγματικότητα από μια διεύθυνση που δεν είναι. Ομοίως, πρέπει πάντα να κάνετε δεξί κλικ σε έναν υπερσύνδεσμο για να δείτε ποια είναι η πραγματική διεύθυνση, επειδή μπορεί να είναι διαφορετική από την πραγματική επισημασμένη λέξη. Ένας άλλος τρόπος για να εντοπίσετε ένα ανεπιθύμητο email είναι να ελέγξετε την κεφαλίδα Αυτό περιέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι του email και μπορεί να διερευνηθεί για να δει αν φαίνεται όπως θα έπρεπε. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να το κάνετε αυτό στο ιστολόγιο « Πώς να αναφέρετε ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ». Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές και αυτές τις βέλτιστες πρακτικές, θα βοηθήσετε στη μείωση του ποσού των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που λαμβάνετε και στην προστασία των εισερχομένων σας από εισβολείς. Επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Fasthosts για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πακέτα email μας ή μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης των φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εδώ.

Πηγή: fasthost.co.uk

1 comment

  1. Καλησπέρα σας, έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τα spam email, ok, κάναμε όσα λέτε αλλά πως; μπορούμε να περιορίσουμε τα υπάρχοντα spam;

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *