shortcode logo

Shopify vs WooCommerce: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Το Shopify και το WooCommerce είναι δύο από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, κάθε μία με τη δική της δομή τιμολόγησης και χαρακτηριστικά που εξυπηρετούν διαφορετικές επιχειρηματικές ανάγκες. Ανάλυση Τιμολόγησης και Κόστους του Shopify Το Shopify προσφέρει μια σειρά από τιμολογιακά σχέδια που ταιριάζουν σε διάφορα μεγέθη και ανάγκες επιχειρήσεων. Η πλατφόρμα έχει πέντε διαφορετικά […]

How to CSS Mouse Selection

css selection mouse

::selection { /* … */ } p::selection { color: red; background-color: yellow; } Μόνο ορισμένες ιδιότητες CSS μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ::selection: colorbackground-colortext-decorationκαι τις σχετικές ιδιότητές τουtext-shadow-webkit-text-stroke-color, -webkit-text-fill-colorκαι-webkit-text-stroke-widthΣυγκεκριμένα, background-imageαγνοείται.

Tι είναι τα post categories και tags στο WordPress και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους

Τα “Post Categories” και “Tags” είναι δύο μορφές οργάνωσης και κατηγοριοποίησης του περιεχομένου σας σε ένα ιστολόγιο ή μια ιστοσελίδα βασισμένη σε WordPress. Αν και και οι δύο αποσκοπούν στην καλύτερη οργάνωση του περιεχομένου, έχουν διαφορετικό σκοπό και χρήση. Ας δούμε πιο αναλυτικά: Κύρια διαφορά: Συνολικά, και οι δύο επιλογές βοηθούν στην οργάνωση του περιεχομένου […]

Τι είναι τα post και τα pages και ποια η διαφορά μεταξύ τους

Στο WordPress, τα “Post” και τα “Pages” είναι δύο διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε στην ιστοσελίδα σας. Και τα δύο χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε περιεχόμενο, αλλά έχουν διαφορετικούς σκοπούς και χαρακτηριστικά. Ας δούμε τις βασικές διαφορές: Κύριες διαφορές: Συνολικά, τα άρθρα και οι σελίδες σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε διαφορετικούς τύπους […]

H διαφορά crosselling με Upselling στο WooCommerceο

Το crosselling και το upselling είναι δύο δημοφιλείς στρατηγικές πωλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση των εσόδων και την αύξηση της αξίας της παραγγελίας. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο στρατηγικών. Το crosselling είναι μια στρατηγική που στοχεύει στην πώληση συμπληρωματικών ή συνδεδεμένων προϊόντων σε έναν πελάτη που ήδη αγοράζει ένα […]

ON PAGE SEO. Τι Ισχύει το 2024

Το SEO είναι κρίσιμο για την επιτυχία οποιασδήποτε ιστοσελίδας, αλλά για πολλούς χρήστες παραμένει ακόμα ένα μυστήριο. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε τι είναι το SEO, πώς επηρεάζει την ιστοσελίδα σας και πώς να το βελτιστοποιήσετε για να αξιοποιήσετε το μέγιστο από αυτό και να τοποθετήσετε την ιστοσελίδα σας μπροστά από τον ανταγωνισμό.